بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کار در منزل با ایده های جدید

1. دوره های آنلاین و مربیگری.

به اشتراک گذاشتن دانش یا تخصص خود از طریق سیستم عاملهای دوره آنلاین آسانتر شده است. اگر یک متخصص موضوع هستید یا به چیزی علاقه مند هستید ، می توانید آن را به درآمد قابل توجهی تبدیل کنید.


بهترین ایده های کار در منزل کسب و کار مربیگری آنلاین

کلاسهای مربیگری آنلاین را به دانش آموزان ارائه دهید ، جامعه ای را ایجاد کنید تا ضمن ایجاد شغل مربیگری آنلاین خود به شما کمک کند. می توانید یک صفحه فیس بوک یا حتی پادکست تنظیم کنید تا بتوانید به افرادی که به دنبال کلاس های مربیگری آنلاین هستند مراجعه کنید


2. یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید.


با بالا رفتن مشاغل به صورت آنلاین ، زمان بسیار خوبی برای شروع وب سایت شخصی شما است. و اگر علاقه به فروش و حمل و نقل محصولات خود ندارید ، اگر علاقه مند به ترک کشتی هستید.


روندی است که در آن فروشندگان آنلاین به عنوان خرده فروشان فعالیت می کنند ، عمده فروشی ها را بصورت آنلاین ارسال می کنند و می فروشند ، اما باید اطلاعات حمل و نقل را به عمده فروشی ارسال کنند.


در اینجا یک تفسیر کامل درباره نحوه عملکرد


3. طراحی گرافیکی.

شرکت ها همیشه برای اهداف برندسازی در جستجوی طراحان گرافیک هستند.


از طراحی وثیقه های بازاریابی ، از جمله بنرها ، پوسترها و آرم ها گرفته تا ایجاد طرح های خیره کننده صفحات فرود ، فرصت های اینجا بسیار زیاد است.


بهترین طراحی گرافیکی ایده های تجاری

شما می توانید مهارت های طراحی خود را به صاحبان مشاغل کوچک یا افراد متصل کنید تا حرکات خود را شروع کنید. طراحان گرافیک همچنین می توانند به وب سایت های مستقل مانند Flexjobs بپیوندند تا کار مرتبط پیدا کنند.


اگر دانش قبلی در این زمینه دارید ، پس گرفتن مشتری مفید خواهد بود. با این حال ، یادگیری اصول طراحی گرافیک از ابتدا بسیار آسان است و تعداد بسیار زیادی از دوره های آنلاین را شامل می شود.


برای یادگیری پایه و اساس طراحی گرافیک می توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیکی مانند Adobe InDesign یا Photoshop استفاده کنید.


از طرف دیگر ، می توانید از ابزارهای آنلاین کاربر پسند دیگری مانند Visme استفاده کنید تا مهارت های طراحی گرافیکی خود را بیشتر بکشید.


در اینجا چند دوره شگفت انگیز طراحی گرافیک وجود دارد که سرآغاز خوبی در این حرفه خواهد بود:


4- پادکست را شروع کنید.

پادکستینگ شاهد افزایش شهاب سنگ است. در سال 2006 ، تنها 22٪ از بزرگسالان ایالات متحده به پادکست ها گوش می دادند. اکنون این تعداد بیش از 75٪ است.


شما می توانید پول زیادی نیز کسب کنید. به عنوان مثال جو روگان را مثال بزنید ، که 100 میلیون دلار به او پرداخت شد تا پادکست خود را منحصراً به Spotify منتقل کند.


پس چطور شروع می کنید؟


اولین قدم برای برنامه ریزی قسمت های پادکست و تجهیزات خود است.


در مرحله بعد ، باید برای میزبانی پادکست ثبت نام کنید. میزبان پادکست خدماتی است که فایلهای صوتی شما را ذخیره کرده و آنها را در شبکه های اصلی پادکست مانند iTunes ، Stitcher ، TuneIn ، Spotify و غیره توزیع می کند.


در راهنمای من برای میزبانی پادکست می توانید در مورد تمام تجهیزات مورد نیاز برای شروع و بهترین میزبان پادکست ها مطالعه کنید.


برای شروع ، می توانید با Buzzsprout وارد شوید و کارت هدیه آمازون 20 دلاری رایگان دریافت کنید.


5. توسعه وب.

بیش از 4 میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد. و برای تهیه این جمعیت انبوه آنلاین ، 6 از 10 مشاغل کوچک دارای یک وب سایت هستند. به همین دلیل توسعه وب یک مهارت با ارزش برای پاسخگویی به تقاضای روز افزون برای راه اندازی و به روزرسانی وب سایت ها است.


شروع به کار با ایجاد وب سایت هایی برای دوستان و خانواده خود کنید تا مهارت های خود را جلا دهند. مشاغل جدید همیشه به دنبال رمزگذارهای کارآمد با قیمت های مقرون به صرفه هستند. شما می توانید با ارائه قیمت های رقابتی برای خدمات خود ، کار خود را شروع کرده و سپس با تثبیت سبد خرید خود ، آن را به آرامی به یک برنامه تجاری سودآورتر تبدیل کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده